• Forum
    • Topics
    • Posts
    • Freshness
    • انتقال کلاچ برقی به خودروهای دیگر
      امکان انتقال به خودرو دیگری وجود دارد؟مثلا الان سمند داریم تعویض کردیم j5خریدیم.وضعیت کلاچ چطور میشه.بلا استفاده میمونه؟
      پاسخ: خیر. به راحتی و فقط با پرداخت هزینه باز و بستن مجدد به نمایندگی مجاز امکان انتقال از هر خودرویی به خودرو دیگه وجود داره. در برخی موارد لازم میشه سیم کلاچ برقی یا برنامه برد الکترونیکی عوض بشه که هزینه ناچیزی داره.
    • 3
    • 4
    • 2 years ago

       admin

    • تاثیر کلاچ اتوماتیک در مصرف سوخت و عمر دیسک و صفحه
      ایا نصب کلاچ اتوماتیک تاثیری درمصرف سوخت ویادیسک صفحه دارد؟
      پاسخ:
      کلاچ اتوماتیک اگر مطابق الگوی استاندارد طراحی شده باشد و به تایید شرکتهای خودروسازی رسیده باشد، دقیقا مثل یک کمک راننده هوشمند کار کلاچ گیری را از دوش راننده می اندازد.
      البته برندهای غیر اصولی در بازار وجود دارد که تاییدیه های لازم را نداشته و لذا ممکن است باعث افزایش مصرف دیسک و صفحه می شن . دقیقا مثل یک راننده ناشی.
      لذا یه کلاچ اتوماتیک خوب باعث افزایش عمر دیسک و صفحه و کاهش مصرف سوخت خودرو میشه
      تاییدیه محصول ما هم واستون میزارم
    • 0
    • 0
    • No Topics

    • تاثیر کلاچ برقی بر روی سیستم کلاچ خودرو
      ایا بانصب این سیستم کلاچ خودرو کاملا حذف میشود؟
      پاسخ: نخیر. این سیستم موازی کلاچ خودرو شده و راننده در آن واحد امکان استفاده از کلاچ برقی و پایی را با هم دارد. با دکمه خاموش و روشن می توان کلاچ برقی را خاموش کرد و فقط از کلاچ پایی استفاده نمود.
    • 0
    • 0
    • No Topics

    • تاثیر نصب کلاچ برقی بر روی گیربکس
      ایا هنگام نصب گیربکس ماشین تغییر میکند؟
      اولی تاییدیه خودرو سازی سایپا و بعدیش تاییدیه ورود به بازار اروپاست
      دوستان عزیز دقت داشته باشن که این سیستم موازی کلاچ خودرو شده و هیچ ارتباطی با گیربکس نداشته و برای نصب آن گیربکس نیازی به باز و بسته شدن نداره.
      این سیستم شامل
      1- پمپ کلاچ
      2- برد کنترل
      3- شاسی سردنده و کلید تنظیم
      4- سیم کشی
      5- دوبل کن کلاچ
      می باشد
    • 0
    • 0
    • No Topics

    • سیستم کلاچ هوشمند
      معرفی سیستم کلاچ هوشمند کلاچ گیری در خودرو یکی از عملیات مکرر رانندگی است که بویژه در شرایط ترافیکی سنگین شهری تنش های عصبی و خستگی های بسیار مزمن و شدیدی را برای رانندگان ایجاد می کند. بعلاوه استفاده از پدال کلاچ برای جانبازان و معلولین و کلیه رانندگانی که از دردهای مزمن کمر ، پا و ستون فقرات رنج می برند ، غیر ممکن یا بسیار مشکل است. طرح کلاچ اتوماتیک هوشمند یک سیستم کاملا مکاترونیکی است که عملکرد آن براساس پردازش اطلاعات دریافتی از درخواست راننده ی خودرو (تحریک پدال های گاز و ترمز) و سیگنال های متعارف سیستم مدیریت موتور (EMS) ، با استفاده از پردازشگر کامپیوتری مجهز به میکرو کنترلر و نرم افزار خاص عملکرد کلاچ می باشد. کلاج اتومات هوشمند محصولی است که جایگزین کلاچ گیری با پا شده و شامل قطعات و مجموعه های زیر است : ۱- مکانیزم کلاچ که عمل کلاچ گیری و رها سازی آن را انجام می دهد ۲- برد کنترلی ۳- سر دنده شستی دار ۴- ولوم کنترلی میزان و موقعیت نیم کلاچ و کلید ON/OFF که امکان استفاده از کلاچ برقی و یا کلاچ پایی را فراهم می کند با نصب کلاج هوشمند هنگامی که شما خودرو را روشن نمودید و قصد تعویض دنده داشتید ابتدا شستی روی دسته دنده را فشار می دهید و ماشین را در دنده ۱ قرار داده و سپس پدال گاز را فشار می دهد. سیستم کنترلی هوشمند با استفاده از گرفتن اطلاعات و دیتاهای ارسال شده از ECU خودرو از دور موتور اطلاع پیدا کرده و با بالا رفتن دور موتور ابتدا خودرو نیم کلاچ کرده و سپس رها سازی کلاچ به طور کامل انجام می گیرد. در موقع تعویض سایر دنده ها نیز این کار ( یعنی فشردن شستی روی دسته دنده ) انجام می گیرد. در هنگام ترمز شدید و با کاهش ناگهانی دور موتور، هنگامی که دور موتور از حد استاندارد پایین تر بیاید ابتدا سیستم به صورت برقی نیم کلاچ گرفته و با توقف کامل، عمل کلاچ گیری به صورت کامل انجام می گیرد و پس از آن در هنگام رها سازی پدال ترمز به صورت هوشمند و برقی عمل نیم کلاچ انجام می گیرد و با فشار دادن پدال گاز و بالا رفتن دور موتور خودرو شروع به حرکت کرده و عمل رها سازی کلاچ به صورت کامل انجام می گیرد. در شیبهای کم کلاج اتوماتیک برقی از عقب روی خودرو در روی شیبها جلوگیری می نماید. ولی در شیب های زیاد می بایست از ترمز دستی جهت عقب نرفتن خودرو کمک گرفت. کلاچ اتومات در آستانه حرکت خودرو (دنده ۱) در ترافیکهای سنگین خزنده شهری مشابه خودروهای کاملا اتوماتیک عمل می کند و در دنده های بالاتر (دنده ۲ به بالا) کلاچ گیری با فشردن دگمه الکترونیکی که روی دسته دنده نصب شده همزمان با تعویض دنده انجام می شود. ضمنا یک ولوم تنظیم در خودرو تعبیه شده که در داخل کابین خودرو می توان محل نیم کلاچ گیری خودرو را تنظیم نمود.کلاچ اتوماتیک با در نظر گرفتن کلید on/off امکان استفاده از کلاچ پایی را به راننده خواهد داد به این ترتیب که وقتی سیستم در حالت On قرار دارد کلاچ برقی فعال بوده و وقتی در حالت off قرار بگیرد کلاچ پایی فعال خواهد شد.
    • 0
    • 0
    • No Topics

    • کلاچ اتوماتیک
      مزایا ی کلاچ اتوماتیک: 1- هزینه کمتر در مقایسه با گیربکس اتوماتیک 2- کاهش مصرف سوخت 3- مورد تایید خودروسازان بزرگ داخلی(سایپا و پارس خودرو) 4- مورد تایید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران 5- دارای استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 6- قابل نصب بر روی تمامی خودروهای سواری و باری 7- رانندگی راحت در ترافیک بدون نیاز به کلاچ گیری 8- مناسب برای رانندگی افراد دارای مشکل زانوی پا، کمر درد و دیسککمر 9- مناسب برای خانم ها و رانندگان محترم تاکسی 10- رانندگی ساده برای معلولین و جانبازان 11- امکان خاموش کردن سیستم در صورت خرابی و رانندگی بصورت کلاچ گیری پایی 12- نصب کلاچ اتوماتیک در نمایندگی های مرکزی سایپا یدک 13- دارای قرارداد با خودروسازان داخلی جهت نصب کلاچ اتوماتیک در خط تولید 14- دارای گارانتی از 1 تا 5 سال 15- نصب توسط پرسنل کارآزموده با 15 سال تجربه در صنعت خودروسازی 16- دارای استاندارد CE اروپا 17- دارای استاندارد ISO9001
    • 0
    • 0
    • No Topics